Vores kulturanalyse passer til ethvert behov

Vores kulturundersøgelse passer til ethvert behov, når det handler om at synliggøre kultur.

Her er nogle eksempler på, hvad kulturanalyserne kan bruges til:

  • Kulturanalyserne kan afdække den eksisterende og den, af de ansatte, ønskede kultur i organisationer og teams. Det gælder uanset, om der er 6 ansatte eller 30.000 ansatte
  • En kunde værdi analyse sammenligner kundernes værdier og behov med virksomhedens fokus og værdier. På den måde kan I ”komme tættere” på jeres kunder og deres behov.
  • En fusionsanalyse sammenligner kulturen mellem 2 virksomheder, der skal fusioneres. Analysen kan også bruges i 2 afdelinger, der skal lægges sammen.
    På den måde kan den bedste del af kulturen i de 2 enheder føres videre i den fælles fremtidige kultur
  • En 360 graders leder værdi analyse kan laves på den enkelte leder og på ledergruppen som en helhed. På den måde får ledergruppen mulighed for at samstemme de forskellige værdier, holdninger og styrker, der eksisterer i ledergruppen.

Oversigt over de forskellige kulturanalyser, du kan vælge imellem

Vores kulturanalyse dækker samtlige områder, der har med udvikling af organisationskultur at gøre. Det gælder uanset om der er tale om at lave undersøgelsen i en virksomhed, i et team eller hos ledere og nøglepersonel. Du kan læse mere om de forskellige kulturanalyser nedenfor.

Kulturundersøgelse for organisationer, teams og kunder

  • Stor Kultur analyse – kan kortlægge kulturen i organisationer med op til 30.000 personer
  • Små gruppe analyse – kan kortlægge kulturen i teams og organisationer med op til 20 personer
  • Eksisterende værdi analyse – er en undersøgelse af i hvor høj grad de eksisterende kerneværdier i organisationen ”leves” i dagligdagen
  • Fusions analyse – sammenligner kulturen i 2 forskellige teams, afdelinger eller organisationer i forbindelse med sammenlægninger, overtagelser eller fusioner
  • Kulturel evolutions rapport – kan kortlægge udviklingen af en organisationskultur over en årrække
  • Kunde værdi analyse – kan kortlægge hvilke værdier, der er vigtige for kunderne, samt hvordan organisationens værdier passer sammen med kundernes værdier

Kulturundersøgelse for ledere og nøglepersonel